avatar Ten blog rowerowy prowadzi K2 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 34494.46 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 18.49 km/h.

2019 baton rowerowy bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Ka2.bikestats.pl

• Sprzęt Trekuś

Śladem MRDP - dzień 3

Niedziela, 22 kwietnia 2018 · dodano: 23.04.2018 | Komentarze 3

Już drugiego dnia mój plan okazał się mocno niedoszacowany. Z Mariuszem przed sobą/obok siebie - zależy od siły i kierunku wiatru ;) - odległości dzienne mogły być znacznie większe ... więc zaznaczyłam w Locusie w linii prostej Terespol. Bez dokładnej analizy Mario stwierdził - cel Terespol ... wiedziałam, że to za daleko. W ciągu dnia również "na oko" (a dosłownie "na palce")  wyznaczyłam, że do Terespola nie dojedziemy, ale do Konstantynowa damy radę ... Noclegi Zameczek - polecamy ... ale o tym za chwilę.
I dzień mijał, kilometry pokonywaliśmy, gdzieś w polu, na skraju lasu, na słonku jakieś kabanosy wcinaliśmy, kilometry leciały, a końca ni widu, ni słychu ... właściciel Noclegi Zameczek zapewniał, że o jakiejkolwiek porze nie dotrzemy, to nocleg mieć będziemy ... 30km do Konstatantynowa na naszej drodze zajazd się objawił. Z nadzieją, ale i rozczarowaniem nacisnęłam na dzwonek. Otworzył meżczyzna całkiem przytomny. Stwierdził, że ma wolny pokój dla dwóch osób. Z pewną dozą ulgi weszliśmy do środka. Poszłam obejrzeć proponowany pokój ... a tam ... łoże małżeńskie :D ... yyyyy ... a z oddzielnymi łóżkami nie ma? Jest ... ale mniej komfortowy - rzeczywiście był mniej komfortowy, głęboki PRL ... Pan jeszcze kilka razy usiłował namówić, na pokój o wyższym standardzie ... nie zdziwiłabym się, gdyby okazało się, że ukrytą kamerkę tam ma  :D ... chyba za karę, że wzięliśmy ten drugi pokój Mario dostał ręcznik z wielką dziurą w rogu :D ... później okazało się, że może być też gorzej :D
Jeszcze tylko telefon do właściciela Noclegi Zameczek w Konstatnynowie. Zapewniłam, że wpadniemy na śniadanie i uregulujemy rachunek za kolację dla nas przygotowaną ... nawet zimne piwo Pan przygotował ... ech ...

Kategoria Wyczynowość

malarz
| 06:18 czwartek, 17 maja 2018 | linkuj Przygody, przygody, np. ręcznik z dziurą...
sierra
| 05:49 środa, 16 maja 2018 | linkuj @Marek, kiedy się pochwaliłem Robertowi pomysłem Kasi, to skwitował "świetny pomysł" i to chyba nie było bez znaczenia, ze zdecydowałem się Kasi towarzyszyć.

3142/17=?
@Kasiu, dystanse dzienne musieliśmy zwiększyć, bo skala trudności rosła z każdym przebytym kilometrem.
Moja wina, bo nie uczestnicząc w planowaniu dystansu etapu nie dostrzegłem zagrożeń jego nieprzejechania. Uznałem, że jest to wykonalne i wystarczy trochę pokręcić, by osiągnąć cel dnia trzeciego. Bardzo się myliłem i do teraz mi jest głupio, że całą odpowiedzialność zrzuciłem na Ciebie. Może nie dosłownie, ale przez skórę czułaś, ze tak właśnie jest. Przepraszam :)
MARECKY
| 18:36 poniedziałek, 23 kwietnia 2018 | linkuj Ciekawa koncepcja :-). Trzymam kciuki!