avatar Ten blog rowerowy prowadzi K2 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 34494.46 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 18.49 km/h.

2019 baton rowerowy bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Ka2.bikestats.pl

• Sprzęt Trekuś

Śladem MRDP - dzień 12

Wtorek, 1 maja 2018 · dodano: 01.05.2018 | Komentarze 1

Poranek do najcieplejszych nnie należał, z pewnością jednak do wizualnie ajprzyjemniejszych. Agro w Ratnie ma całkiem przyjemne ogrodowe zaplecze. Spokojnie mogę polecić to miejsce :)
Tego dnia udało mi się zrobić uważam jedno z najprzyjemniejszych zdjęć Mariuszowi. Wstawię je tu wskrótce ;)
Chociaż jazda zakończyła się dość wcześnie (około 18) uważam, że by to bardzo udany dzień ... szczególnie podjazd do miejsca noclegowego ;) Ośrodek wypoczynkowy "horyzont" ... 4 km w pół godziny ... tego czasu jakoś żadne z nas nie zauważyło .. i dobrze, bo pewnie pod te górki musiałabym dyrdać w pełni zaopatrzona :D A tak to, podjechałiśmu i pół godziny później naszym oczom ukazał się "piękny widok", który jest jednocześnie hasłem do wifi. Zdradzić te info mogę, bo i tak nikomu nie będzie się chciało tam podjeżdżać, żeby z darmowego wifi korzystać :D
Ośrodek męskiej ręki potrzebuje, ale ogólnie daje radę :)
Dzień zakończony w nosem w kartce podczas planowania kolejnego dnia poprzedzony jednak krótkim spacerkiem po usypiacz.
To drugi dzień podczas wyprawy, kiedu musimy przedwcześnie zakończyć jazdę z powodu braku noclegu - jest to jednak okazja do dłuższego odpoczynku wskazanego podczas długich, powtarzających się dzień po dniu dystansów.